2021-03-25 Training “IN-UIT-IN BALANS” |
24.02.2021 |
25/3/21 - Omgaan met moeilijk hanteerbaar gedrag in de zorg - digitale vorming |
19.02.2021 |
11 maart 2021 - Verbinden met vrijwilligers dankzij communicatie |
15.02.2021 |
2 maart en 9 maart 2021 - Ontwikkel zelf je vrijwilligersbeleid |
15.02.2021 |
20 april, 27 april en 4 mei 202 - De basis voor sterk vrijwilligerswerk |
15.02.2021 |
18/3/21 - Zwijgen of praten? Hoe ga je om met beroepsgeheim - digitale vorming - 9u tot 12u |
15.02.2021 |
16 maart - Lerend netwerk vormingsverantwoordelijken zorgsector, vanaf 16 maart, diverse locaties |
12.02.2021 |
26 maart - Bewindvoering: regelgeving & aandachtspunten uit de praktijk van de vrederechter, 26 maart, mixed class te Zwijnaarde |
12.02.2021 |
19 april - Aansprakelijkheid van medewerkers in de kinderopvang, jeugd-, gehandicapten- en ouderenzorg, 19 april, via Webinar |
12.02.2021 |
4/3/21 - Democratisch opvoeden - digitale vorming - 13 u tot 16u |
12.02.2021 |
4/3/21 - Als baby's konden praten - digitale vorming - 9u tot 12u |
12.02.2021 |
28/04/2021 | Diversiteit in je vrijwilligersteam: een meerwaarde voor iedereen |
11.02.2021 |
29/04/2021 - EuREKA - Train de Trainer |
10.02.2021 |
29/04/2021 - Preventief omgaan met probleemgedrag in de klas en op school (live) |
10.02.2021 |
27/04/2021 - Online workshop - Kijken achter het gedrag - Aan de slag met de authentieke persoon |
10.02.2021 |
26/04/2021 - Terugkomdag zintuiglijke prikkelverwerking |
10.02.2021 |
23/04/2021 - Online workshop - Het 'draadverhaal' en leergedrag |
10.02.2021 |
23/04/2021 - Spraakontwikkelingsdyspraxie - Bekend of gekend? |
10.02.2021 |
22/04/2021 - Basisworkshop Leespraat |
10.02.2021 |
Start 21/04/2021 - Online workshop - Basiscursus PROMPT - driedaagse |
10.02.2021 |
20/04/2021 - Online studiedag - Voor altijd en nooit meer: rouw bij kinderen |
10.02.2021 |
19/04/2021 - Klasprikkels en breinvriendelijk leren |
10.02.2021 |
15/04/2021 - Online studiedag - (N)iemand naast mij… Over eenzaamheid bij personen met NAH |
10.02.2021 |
13/04/2021 - Online studiedag - Ook rekenzwakke kinderen komen in het middelbaar onderwijs terecht… Welke ondersteuning kan hen helpen? |
10.02.2021 |
12/04/2021 - Online studiedag: "Ik, ik wil het zelf kunnen" - Zelfredzaamheid bij kinderen op basis van Kids' Skills |
10.02.2021 |
12/04/2021 - Online studiedag - Het topje van de rekenberg… Rekentaal en zoekstrategieën |
10.02.2021 |
08/04/2021 - Sociale cognitie bij neurologische aandoeningen - Diagnostiek en behandeling |
10.02.2021 |
06-04-2021 - Online studiedag - Probleemgedrag op school bij kinderen en jongeren met autisme in het reguliere onderwijs |
10.02.2021 |
Start 04-03-2021 - Online workshop - Basis Excel |
10.02.2021 |
01/03/2021 - Online studiedag - Onverstaanbare kinderen snel en efficiënt beter verstaanbaar maken a.d.h.v. de fonologische methode Hodson & Paden en andere |
10.02.2021 |
Authentieker communiceren en beïnvloeden, 15 maart, via webinar |
05.02.2021 |
22/4/2021 Verbindend omgaan met diversiteit |
02.02.2021 |
11/3/2021 Verbindend omgaan met diversiteit (online) |
02.02.2021 |
20/4/2021 Timemanagement in de kinderopvang |
02.02.2021 |
1/4/2021 Wachtmomenten in de kinderopvang (online) |
02.02.2021 |
25/3/2021 Tijd met te wennen (online) |
02.02.2021 |
26/4/2021 Taal en meertaligheid |
02.02.2021 |
9/4/2021 Straf? Belonen! Wat moet ik nu doen? |
02.02.2021 |
27/4/2021 Spelimpulsen |
02.02.2021 |
29/4/2021 Spelen met niet-lopers, vanuit contact en nabijheid |
02.02.2021 |