| 
            5/02 - 12/03 Het Brusselbad: een verfrissende duik in het sociale veld           | 
                  
            03.11.2025           | 
              
          
                  | 
            20/11 Haal meer resultaat uit ChatGPT - Loop niet achter, zorg dat je mee bent (webinar)           | 
                  
            03.11.2025           | 
              
          
                  | 
            12/12 - Chronisch psychologisch trauma bij jeugdigen           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            12/12 - Rekenzwakke kinderen leren omgaan met metend rekenen en meetkunde           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            11/12 - Symposium De kracht van de eerste 1000 dagen – Mentale gezondheid begint bij het begin           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            10/12 - Het hemispatiaal neglectsyndroom in al zijn facetten - Symptomen, diagnostiek en behandeling           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            12/12 - Autisme en faalangst           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            9/12 - Selectief mutisme: werken met de omgeving van het jonge kind           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            9/12 - Dyslexie en ADHD - Cognitieve ontwikkeling en implicaties voor diagnostiek van een veelvoorkomende comorbiditeit           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            9/12 - Wat als… spreken niet vanzelfsprekend is? Communiceren met personen met autisme die niet of beperkt verbaal communiceren (ComVoor)           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            8/12 - ADHD: help je me(e)? - Aanpak bij kinderen met ADHD op school           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            5/12 - Zelf attractieve, didactische spellen maken           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            5/12 - Autisme bij meisjes en vrouwen           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            5/12 - Autisme en camouflage           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            5/12 - Interpretatie van en interventie bij alarmsignalen bij heel jonge kinderen in de kinepraktijk           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            5/12 - Van verhaal tot vaardigheid - Het inzetten van narratieve tools bij de evaluatie en ondersteuning van taal bij meertalige kinderen           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            4/12 - Autismevriendelijke therapie voor kinderen           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            4/12 - Lezen ondersteunen bij kinderen met dyslexie en bij anderstalige nieuwkomers in de klas - Eén aanpak, twee doelgroepen           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            4/12 - Hoofdstuk Opgelost: oplossingsgericht werken met cliënten met een niet-aangeboren hersenletsel           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            1/12 - SpraakKlankOnderzoek (SKO) voor gebruikers met (enige) ervaring           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            1/12 - Praktijk In Actie webinar - Emotieregulatie in groepsverband bij kinderen: van idee tot praktijk           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            28/11 - Neuropsychologie, gedragstherapie en levensvragen bij hersentumoren           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            28/11 - Downsyndroom in de logopediepraktijk: van inzicht naar aanpak           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            28/11 - Breuken zetten de rekenwereld op z'n kop           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            27/11 - Taal- en/of autismespectrumstoornis? Aanknopingspunten voor differentiële diagnostiek           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            27/11/2025 - Symposium Het jonge brein onder druk - Psychische problemen van kinderen en jongeren beter begrijpen en behandelen           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            25/11 - LEAN management sessie 3: Wegwerken van verspilling: van inzicht naar actie           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            25/11 - Gehechtheid kun je leren versterken! - Tweedaagse workshop Attachment Based Care voor Teams           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            25/11 - Doe meer met je data via PowerBI           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            24/11/2025 - Inzichtelijk automatiseren bij rekenstoornissen Al voor 50% volzet           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            24/11 - Cultuursensitieve gespreksvoering en diagnostiek bij (jong)volwassenen met autisme of licht verstandelijke beperking           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            24/11/2025 - Autisme en zintuiglijke problemen           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            21/11/2025- Behandeling van dysfagie bij personen met NAH           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            20/11 - Symposium Tussen talen - Handvatten voor betere ondersteuning van meertalige kinderen met taalproblemen           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            20/11/2025 - Chronische pijn bij kinderen en jongeren: recente wetenschappelijke inzichten en multidisciplinaire behandeling           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            18/11/2025 - “Juf, wat is dat eigenlijk, boos zijn?” - Emotioneel functioneren als element in rechtvaardig onderwijs?           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            17/11/2025 - Met kleuters wiskunde verkennen aan de hand van prentenboeken           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            14/11 - "Leiders Doen Groeien" – Driedaagse opleiding over leiderschap in de CAR en aanverwante sectoren           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            14/11 - Basiscursus NAH voor Oost-Vlaanderen           | 
                  
            28.10.2025           | 
              
          
                  | 
            14/11 - Beginnende en gevorderde spellingsmoeilijkheden remediëren op het niveau van de volledige lagere school           | 
                  
            28.10.2025           |