|
12/12 - Chronisch psychologisch trauma bij jeugdigen |
28.10.2025 |
|
12/12 - Rekenzwakke kinderen leren omgaan met metend rekenen en meetkunde |
28.10.2025 |
|
11/12 - Symposium De kracht van de eerste 1000 dagen – Mentale gezondheid begint bij het begin |
28.10.2025 |
|
10/12 - Het hemispatiaal neglectsyndroom in al zijn facetten - Symptomen, diagnostiek en behandeling |
28.10.2025 |
|
12/12 - Autisme en faalangst |
28.10.2025 |
|
9/12 - Selectief mutisme: werken met de omgeving van het jonge kind |
28.10.2025 |
|
9/12 - Dyslexie en ADHD - Cognitieve ontwikkeling en implicaties voor diagnostiek van een veelvoorkomende comorbiditeit |
28.10.2025 |
|
9/12 - Wat als… spreken niet vanzelfsprekend is? Communiceren met personen met autisme die niet of beperkt verbaal communiceren (ComVoor) |
28.10.2025 |
|
8/12 - ADHD: help je me(e)? - Aanpak bij kinderen met ADHD op school |
28.10.2025 |
|
5/12 - Zelf attractieve, didactische spellen maken |
28.10.2025 |
|
5/12 - Autisme bij meisjes en vrouwen |
28.10.2025 |
|
5/12 - Autisme en camouflage |
28.10.2025 |
|
5/12 - Interpretatie van en interventie bij alarmsignalen bij heel jonge kinderen in de kinepraktijk |
28.10.2025 |
|
5/12 - Van verhaal tot vaardigheid - Het inzetten van narratieve tools bij de evaluatie en ondersteuning van taal bij meertalige kinderen |
28.10.2025 |
|
4/12 - Autismevriendelijke therapie voor kinderen |
28.10.2025 |
|
4/12 - Lezen ondersteunen bij kinderen met dyslexie en bij anderstalige nieuwkomers in de klas - Eén aanpak, twee doelgroepen |
28.10.2025 |
|
4/12 - Hoofdstuk Opgelost: oplossingsgericht werken met cliënten met een niet-aangeboren hersenletsel |
28.10.2025 |
|
1/12 - SpraakKlankOnderzoek (SKO) voor gebruikers met (enige) ervaring |
28.10.2025 |
|
1/12 - Praktijk In Actie webinar - Emotieregulatie in groepsverband bij kinderen: van idee tot praktijk |
28.10.2025 |
|
28/11 - Neuropsychologie, gedragstherapie en levensvragen bij hersentumoren |
28.10.2025 |
|
28/11 - Downsyndroom in de logopediepraktijk: van inzicht naar aanpak |
28.10.2025 |
|
28/11 - Breuken zetten de rekenwereld op z'n kop |
28.10.2025 |
|
27/11 - Taal- en/of autismespectrumstoornis? Aanknopingspunten voor differentiële diagnostiek |
28.10.2025 |
|
27/11/2025 - Symposium Het jonge brein onder druk - Psychische problemen van kinderen en jongeren beter begrijpen en behandelen |
28.10.2025 |
|
25/11 - LEAN management sessie 3: Wegwerken van verspilling: van inzicht naar actie |
28.10.2025 |
|
25/11 - Gehechtheid kun je leren versterken! - Tweedaagse workshop Attachment Based Care voor Teams |
28.10.2025 |
|
25/11 - Doe meer met je data via PowerBI |
28.10.2025 |
|
24/11/2025 - Inzichtelijk automatiseren bij rekenstoornissen Al voor 50% volzet |
28.10.2025 |
|
24/11 - Cultuursensitieve gespreksvoering en diagnostiek bij (jong)volwassenen met autisme of licht verstandelijke beperking |
28.10.2025 |
|
24/11/2025 - Autisme en zintuiglijke problemen |
28.10.2025 |
|
21/11/2025- Behandeling van dysfagie bij personen met NAH |
28.10.2025 |
|
20/11 - Symposium Tussen talen - Handvatten voor betere ondersteuning van meertalige kinderen met taalproblemen |
28.10.2025 |
|
20/11/2025 - Chronische pijn bij kinderen en jongeren: recente wetenschappelijke inzichten en multidisciplinaire behandeling |
28.10.2025 |
|
18/11/2025 - “Juf, wat is dat eigenlijk, boos zijn?” - Emotioneel functioneren als element in rechtvaardig onderwijs? |
28.10.2025 |
|
17/11/2025 - Met kleuters wiskunde verkennen aan de hand van prentenboeken |
28.10.2025 |
|
14/11 - "Leiders Doen Groeien" – Driedaagse opleiding over leiderschap in de CAR en aanverwante sectoren |
28.10.2025 |
|
14/11 - Basiscursus NAH voor Oost-Vlaanderen |
28.10.2025 |
|
14/11 - Beginnende en gevorderde spellingsmoeilijkheden remediëren op het niveau van de volledige lagere school |
28.10.2025 |
|
13/11/2025 - Zorgeloos en effectief voorbereiden op leren rekenen, lezen en spellen (hele dag) |
28.10.2025 |
|
15/12 - Online symposium - NAH Actueel 2025 |
28.10.2025 |