Info uit het werkveld

Info uit het werkveld tekst

Hieronder vindt u een overzicht van bij ons aangemelde activiteiten, evenementen en andere initiatieven die uitgaan van onze leden, partners en andere initiatiefnemers en die voor u interessant en relevant kunnen zijn.

 

3/12 - Studiedag 'bouwen aan een solidaire samenleving 29.10.2024
13/12/2024 - WRITIC-groepsprogramma - Startklaar voor het schrijven 28.10.2024
13/12/2024 - Autisme en eetproblematiek: van ARFID tot anorexia 28.10.2024
12/12/2024 - Taaltherapie en taalmaterialen bij kinderen met een taalontwikkelingsstoornis (TOS) 28.10.2024
12/12/2024 - Suïcidepreventie, een zaak van iedereen in de CAR 28.10.2024
10/12/2024 - ADHD: help je me(e)? - Aanpak bij kinderen met ADHD thuis 28.10.2024
10/12/2024 - Lees je honger - Eten en drinken als basis voor functioneel en voorbereidend lezen Functionele leesmethode 28.10.2024
09/12/2024 - Onverstaanbare kinderen snel en efficiënt beter verstaanbaar maken a.d.h.v. de fonologische methode Hodson & Paden en andere 28.10.2024
06/12/2024 - Op weg naar participatiedoelen voor kinderen en jongeren met een taalontwikkelingsstoornis (TOS) vanuit de BITOS-vragenlijsten 28.10.2024
06/12/2024 - Rekenzwakke kinderen leren omgaan met de rekenwereld tot 100 28.10.2024
03/12/2024 - De ontwikkeling van getalgevoel en de opbouw van wiskundige basisvaardigheden bij kinderen met (ernstige) rekenproblemen 28.10.2024
03/12/2024 - Begrijpend lezen beter begrijpen: van theorie naar diagnostiek en therapie 28.10.2024
02/12/2024 - Introductie positieve psychologie in de logopedie 28.10.2024
Project ImPACT - Trainen van sociaalcommunicatieve vaardigheden bij kinderen met een autismespectrumstoornis 28.10.2024
02/12/2024 - Verlies en rouw bij kinderen met een ontwikkelingsstoornis of beperking 28.10.2024
02/12/2024 - Onderzoek en begeleiding van voedingsproblemen bij jonge kinderen 28.10.2024
02/12/2024 - Onderzoek en begeleiding van voedingsproblemen bij jonge kinderen 28.10.2024
29/11/2024 - "Geboeid door perfectionisme" 28.10.2024
29/11/2024 - TOS en meertaligheid: praktische richtlijnen voor diagnostiek 28.10.2024
29/11/2024 - Rekenen met kleuters - Op avontuur in de wereld van getallen 28.10.2024
28/11/2024 - Creëer een feedbackcultuur in je organisatie 28.10.2024
28/11/2024 - Speekselverlies bij jonge kinderen - De DRIPs in de logopedische praktijk 28.10.2024
26/11/2024 - Signaal Digitaal Webinar - Begrijpen van wiskundige prestaties van kinderen met en zonder dyscalculie 28.10.2024
26/11/2024 - Inclusieve kinderopvang - verdieping 28.10.2024
26/11/2024 - Masterclass DTTC en ReST 28.10.2024
25/11/2024 - STOP4-7: aanleren van sociaal-cognitieve vaardigheden aan jonge kinderen met gedragsproblemen, met nadruk op het belang van de begeleidershouding 28.10.2024
22/11/2024 - Schrijven volgens de regels van de kunst … makkelijker gezegd dan gedaan! 28.10.2024
22/11/2024 - SCID-5 Junior: een klinisch interview om psychische problemen te bevragen bij kinderen en jongeren 28.10.2024
22/11/2024 - Basiscursus NAH voor Oost-Vlaanderen 28.10.2024
21/11/2024 - Doe meer met je data via PowerBI 28.10.2024
20+21+22/11/2024 - Basiscursus PROMPT 28.10.2024
19/11/2024 - Downsyndroom en Early Intervention 28.10.2024
18/11/2024 - Inzichten in de fijne motoriek en de visuele perceptie bij kinderen met cerebrale parese 28.10.2024
22 november - Inspiratiedag inclusieve werkvloeren 22 november 25.10.2024
E-learning De-escaleer spanning, escalatie en agressief gedrag 24.10.2024
Vierdaagse vormingsreeks rond Blended hulpverlening in de geestelijke gezondheidszorg 21.10.2024
21/11 Zo maak je ambassadeurs van je medewerkers (webinar) 21.10.2024
14/11 Ontwerp als een pro met Canva (webinar) 21.10.2024
29 november 2024 - Symposium: WELKOM na NAH 15.10.2024
Maak werk van je communicatie (interne opleidingen voorjaar 2025) 14.10.2024

Pagina's