3/12 - Studiedag 'bouwen aan een solidaire samenleving |
29.10.2024 |
13/12/2024 - WRITIC-groepsprogramma - Startklaar voor het schrijven |
28.10.2024 |
13/12/2024 - Autisme en eetproblematiek: van ARFID tot anorexia |
28.10.2024 |
12/12/2024 - Taaltherapie en taalmaterialen bij kinderen met een taalontwikkelingsstoornis (TOS) |
28.10.2024 |
12/12/2024 - Suïcidepreventie, een zaak van iedereen in de CAR |
28.10.2024 |
10/12/2024 - ADHD: help je me(e)? - Aanpak bij kinderen met ADHD thuis |
28.10.2024 |
10/12/2024 - Lees je honger - Eten en drinken als basis voor functioneel en voorbereidend lezen Functionele leesmethode |
28.10.2024 |
09/12/2024 - Onverstaanbare kinderen snel en efficiënt beter verstaanbaar maken a.d.h.v. de fonologische methode Hodson & Paden en andere |
28.10.2024 |
06/12/2024 - Op weg naar participatiedoelen voor kinderen en jongeren met een taalontwikkelingsstoornis (TOS) vanuit de BITOS-vragenlijsten |
28.10.2024 |
06/12/2024 - Rekenzwakke kinderen leren omgaan met de rekenwereld tot 100 |
28.10.2024 |
03/12/2024 - De ontwikkeling van getalgevoel en de opbouw van wiskundige basisvaardigheden bij kinderen met (ernstige) rekenproblemen |
28.10.2024 |
03/12/2024 - Begrijpend lezen beter begrijpen: van theorie naar diagnostiek en therapie |
28.10.2024 |
02/12/2024 - Introductie positieve psychologie in de logopedie |
28.10.2024 |
Project ImPACT - Trainen van sociaalcommunicatieve vaardigheden bij kinderen met een autismespectrumstoornis |
28.10.2024 |
02/12/2024 - Verlies en rouw bij kinderen met een ontwikkelingsstoornis of beperking |
28.10.2024 |
02/12/2024 - Onderzoek en begeleiding van voedingsproblemen bij jonge kinderen |
28.10.2024 |
02/12/2024 - Onderzoek en begeleiding van voedingsproblemen bij jonge kinderen |
28.10.2024 |
29/11/2024 - "Geboeid door perfectionisme" |
28.10.2024 |
29/11/2024 - TOS en meertaligheid: praktische richtlijnen voor diagnostiek |
28.10.2024 |
29/11/2024 - Rekenen met kleuters - Op avontuur in de wereld van getallen |
28.10.2024 |
28/11/2024 - Creëer een feedbackcultuur in je organisatie |
28.10.2024 |
28/11/2024 - Speekselverlies bij jonge kinderen - De DRIPs in de logopedische praktijk |
28.10.2024 |
26/11/2024 - Signaal Digitaal Webinar - Begrijpen van wiskundige prestaties van kinderen met en zonder dyscalculie |
28.10.2024 |
26/11/2024 - Inclusieve kinderopvang - verdieping |
28.10.2024 |
26/11/2024 - Masterclass DTTC en ReST |
28.10.2024 |
25/11/2024 - STOP4-7: aanleren van sociaal-cognitieve vaardigheden aan jonge kinderen met gedragsproblemen, met nadruk op het belang van de begeleidershouding |
28.10.2024 |
22/11/2024 - Schrijven volgens de regels van de kunst … makkelijker gezegd dan gedaan! |
28.10.2024 |
22/11/2024 - SCID-5 Junior: een klinisch interview om psychische problemen te bevragen bij kinderen en jongeren |
28.10.2024 |
22/11/2024 - Basiscursus NAH voor Oost-Vlaanderen |
28.10.2024 |
21/11/2024 - Doe meer met je data via PowerBI |
28.10.2024 |
20+21+22/11/2024 - Basiscursus PROMPT |
28.10.2024 |
19/11/2024 - Downsyndroom en Early Intervention |
28.10.2024 |
18/11/2024 - Inzichten in de fijne motoriek en de visuele perceptie bij kinderen met cerebrale parese |
28.10.2024 |
22 november - Inspiratiedag inclusieve werkvloeren 22 november |
25.10.2024 |
E-learning De-escaleer spanning, escalatie en agressief gedrag |
24.10.2024 |
Vierdaagse vormingsreeks rond Blended hulpverlening in de geestelijke gezondheidszorg |
21.10.2024 |
21/11 Zo maak je ambassadeurs van je medewerkers (webinar) |
21.10.2024 |
14/11 Ontwerp als een pro met Canva (webinar) |
21.10.2024 |
29 november 2024 - Symposium: WELKOM na NAH |
15.10.2024 |
Maak werk van je communicatie (interne opleidingen voorjaar 2025) |
14.10.2024 |