16/06/21 - Logopedie en Downsyndroom |
31.03.2021 |
01/06/21 - Eet- en drinkproblemen in de logopedische zelfstandige praktijk |
31.03.2021 |
28/05/21 - Online studiedag - WRITIC (Writing Readiness Inventory Tool In Context) |
31.03.2021 |
27/05/21 - Online workshop - Buiten de lijnen: Sensoa Vlaggensysteem voor kinderen en jongeren met specifieke ontwikkelingsnoden |
31.03.2021 |
21/05/21 - Online studiedag - Rekenzwakke kinderen leren omgaan met de rekenwereld tot 100 |
31.03.2021 |
20/05/21 - Dyslexiesoftware in de praktijk: en nu?! |
31.03.2021 |
20/05/21 - Online studiedag - Assessment & behandeling ernstige afasie - Aan de slag met GLOBAMIX |
31.03.2021 |
10/05/21 - Online symposium - Dyslexie en leesproblemen |
31.03.2021 |
07/05/21 - Online studiedag - Rekenzwakke kinderen leren omgaan met de rekenwereld tot 20 |
31.03.2021 |
06/05/2021 - MusicaMova: gebruik van muziekinstrumenten in de revalidatie van kinderen met ontwikkelingsstoornissen |
31.03.2021 |
06/05/2021 - Online workshop - Aan de slag met mindset - Hoe kan je groeidenken bij kinderen stimuleren? |
31.03.2021 |
04/05/2021 - Online studiedag - Theory of Mind-ontwikkeling bij kinderen en jongeren met gehoorverlies |
31.03.2021 |
03/05/2021 - Opmaak Sensorisch Profiel vanuit observatie en vragenlijsten |
31.03.2021 |
06/05/21 - De moed van imperfectie - 14u tot 15u30 - online |
29.03.2021 |
04/05/21 - Wapen je tegen stress met verhoogde veerkracht - online |
29.03.2021 |
06/05/21 - Omgaan met piekeren - 09u30 tot 16u30 - Tildonk |
29.03.2021 |
10/5/2021 Zeg nu eens wat ik voel? (online) |
24.03.2021 |
21/5/2021 Verbindend omgaan met diversiteit (online) |
24.03.2021 |
20/4/2021 Timemanagement in de kinderopvang (online) |
24.03.2021 |
11/5/2021 Thomas Gordon: positief opvoeden, ik-boodschappen en win-win (online) |
24.03.2021 |
17/5/2021 Meertaligheid (online) |
24.03.2021 |
26/4/2021 Taal (online) |
24.03.2021 |
20/5 en 17/6/2021 Je grenzen kennen en bewaken (online) |
24.03.2021 |
20/4 en 18/5/2021 Je grenzen kennen en bewaken (online) |
24.03.2021 |
30/4/2021 Bodymap: het belang van beweging voor ontwikkeling van hersenen (online) |
24.03.2021 |
27/4/2021 Baby's in je groep vanuit echte vrije bewegingsontwikkeling zelfstandig laten spelen (online) |
24.03.2021 |
30/4, 25/5 en 15/6/2021 Samen beslissen (online) |
24.03.2021 |
11/5 en 18/5/2021 Oplossingsgericht begeleiden - verdieping (online) |
24.03.2021 |
20/4/2021 Omgaan met kritiek van de familie (online) |
24.03.2021 |
18/5/2021 Ik sta aan het roer: leren omgaan met piekeren (online) |
24.03.2021 |
Webinar LGBTQIA+ inclusie op het werk - 27 april 2021 |
24.03.2021 |
KOPP - Tweedaagse Voorjaar 2021, 4 en 18 juni, GENT of ONLINE |
23.03.2021 |
Basis - Omgaan met verontrusting, vanaf 21 mei, ONLINE en GENT |
23.03.2021 |
Kwaliteitsvolle verslaggeving in de hulpverlening, 21 mei, GENT |
23.03.2021 |
Basisopleiding herstelgericht werken, 10 en 11 mei, ONLINE |
23.03.2021 |
Basisopleiding Duplo, vanaf 30 april, GENT |
23.03.2021 |
Time management, 27 april, ONLINE |
23.03.2021 |
Veerkrachtige netwerken, veerkrachtige hulpverleners, vanaf 23 april, ONLINE |
23.03.2021 |
18 mei - Leugendetectie (klassikaal te Zwijnaarde) |
22.03.2021 |
Lotgenotencontact abortusverwerking: 2-daagse workshop V-thema's |
09.03.2021 |