15/09/22 Zelf-zorg en Cliënt-zorg in balans |
19.05.2022 |
30 augustus 2022 - Boys will be boys |
19.05.2022 |
09/02/2023 Workshop Polyvagaal theorie “RUST IN JE BREIN – VEILIGHEID IN JE LIJF” |
18.05.2022 |
2 juni 2022 - Blended Care Symposium |
16.05.2022 |
9 juni - PJK inspirateidag: van verdrag tot gedrag |
16.05.2022 |
30 mei. Gratis event 'Samenwerken in ecosystemen: balanceren of jongleren?' |
09.05.2022 |
26/08/2022 - Participatie bij jonge kinderen met ADHD, DCD en ASS: assessment en perspectieven - Het breken van het glazen plafond |
03.05.2022 |
18/08/2022 - Intensieve bijscholingscyclus - Therapeutische begeleiding van kinderen met rekenmoeilijkheden - Module 2: behandelbasis gericht op kinderen vanaf 9 jaar |
03.05.2022 |
08/07/2022 - Het Cognitive Disabilities (-reconsidered) Model - Inleidende studiedag |
03.05.2022 |
08/07/2022 - OMFT-2 Verdiepingscursus A |
03.05.2022 |
07/07/2022 - Motorische problemen en fysieke activiteit bij kinderen en jongeren met een licht tot matig verstandelijke beperking |
03.05.2022 |
06/07/2022 - Ouderbegeleiding bij kinderen met ADHD |
03.05.2022 |
05/07/2022 - Vertrouw ik jou? Over hersenletsel en argwaan |
03.05.2022 |
05/07/2022 - Autisme in het gezin: aanpak van veelvoorkomende probleemgedragingen en dynamieken |
03.05.2022 |
05/07/2022 - Inspiratiedag MusicaMova - Therapie met slagwerk- en andere instrumenten |
03.05.2022 |
01/07/2022 - Bewegingsprogramma’s op kindermaat |
03.05.2022 |
01/07/2022 - COMET: Werken aan je zelfbeeld - Een cognitief-gedragstherapeutische interventie bij kinderen en jongeren met een negatief zelfbeeld |
03.05.2022 |
14/06/2022 - Aanvaarding en verwerking van doof- en slechthorendheid bij (jong)adolescenten |
03.05.2022 |
13/06/2022 - Aan de slag met Metaphon voor onderzoek en behandeling van kinderen met fonologische stoornissen |
03.05.2022 |
10/06/2022 - OMFT-1 Basiscursus |
03.05.2022 |
09/06/2022 - De emotionele ontwikkeling bij autisme en verstandelijke beperking |
03.05.2022 |
09/06/2022 - Het slechtnieuwsgesprek en de afrondingsfase - Communicatie met ouders in het hulpverleningsproces |
03.05.2022 |
07/06/2022 - Logopedische begeleiding bij kinderen met schisis |
03.05.2022 |
29/9/2022 Ouderparticipatie in jouw kinderopvang |
03.05.2022 |
28/9 - 5-12-19/10/2022 Excel intro |
03.05.2022 |
27-29/9/2022 Voorbereiding rijbewijs B |
03.05.2022 |
26/9 en 24/10/2022 Taal en meertaligheid |
03.05.2022 |
22/9/2022 Communicatie met de familie van de zorgvrager vanuit verbinding |
03.05.2022 |
20/9/2022 Oplossingsgericht begeleiden |
03.05.2022 |
30/05/2022: Omgaan met conflicten en lastig gedrag in publieke sector en social profit (webinar) |
02.05.2022 |
30/05/2022: De procedure voor de rechtbank van A tot Z (webinar) |
02.05.2022 |
24/05/2022: Woningkwaliteit: herkennen technische gebreken voor niet-technici (webinar) |
02.05.2022 |
24/05/2022: Wegwijs in woningkwaliteit: actoren, procedures, aandachtspunten (webinar) |
02.05.2022 |
20/9/2022 Spelkoffers maken - inspiratie Loris Malaguzzi |
02.05.2022 |
20/9/2022 Buiten ermee! Het belang van buiten spelen. |
02.05.2022 |
19/9/2022 Do It Yourself: online leren en uitwisselen |
02.05.2022 |
16/9/2022 Creatief en contextueel denken |
02.05.2022 |
15/9/2022 Communiceren met ouders: kind-ouder-begeleider, een driehoeksrelatie |
02.05.2022 |
15 en 22/9/2022 Word gevorderden |
02.05.2022 |
13/9/2022 Omgaan met ouders van kinderen met een beperking |
02.05.2022 |