26-02-2021 - Online workshop - Teams verdiepende workshop |
26.01.2021 |
23-02-2021 - Online workshop - Eetproblemen en autisme |
26.01.2021 |
23-02-2021 - Online workshop - Trauma bezien vanuit talent en veerkracht |
26.01.2021 |
22-02-2021 - Online workshop - Woordenschatuitbreiding bij kinderen met een taalontwikkelingsstoornis |
26.01.2021 |
18-02-2021 - Motorische vaardigheden en fysieke activiteit van kinderen en jongeren met ADHD |
26.01.2021 |
17-02-2021 - Online studiedag - ASS, ADHD, of toch net iets anders … FASD (foetaal alcohol spectrum stoornis) tegenover ASS en ADHD |
26.01.2021 |
17-02-2021 - Online studiedag - Begrijpend lezen remediëren bij kinderen vanaf de vierde klas |
26.01.2021 |
16-02-2021 - Online studiedag - Inschatten en omgaan met haperend eetgedrag en gewicht bij kinderen |
26.01.2021 |
16-02-2021 - Online studiedag - Samenwerken met netwerken van personen met NAH |
26.01.2021 |
16-02-2021 - Online studiedag - Beginnende en gevorderde spellingsmoeilijkheden remediëren op het niveau van de volledige lagere school |
26.01.2021 |
15-02-2021 - https://www.sig-net.be/nl/vorming/online-studiedag---over--en-onderprikkeling-voorkomen-in-een-klascontext-_6012.aspx |
26.01.2021 |
15-02-2021 - Online studiedag - Taalmaatjes: logopedische ouderbegeleiding bij kleuters |
26.01.2021 |
15-02-2021 - Online studiedag - Autisme en hoogbegaafdheid |
26.01.2021 |
10-02-2021 - Online workshop - Basiscursus PROMPT |
26.01.2021 |
10-02-2021 - Webinar - Stottertherapieën bij kleuters in model gebracht |
26.01.2021 |
09-02-2021 - Online workshop - Teams introductie |
26.01.2021 |
08-02-2021 - Online workshop - Hodson en Paden: onderzoek en behandeling van onverstaanbare kinderen |
26.01.2021 |
05-02-2021 - Online workshop - Praktische aanpak van faalangst bij autisme |
26.01.2021 |
05-02-2021 - Online studiedag - Breuken zetten de rekenwereld op z’n kop |
26.01.2021 |
29-01-2021 - Online studiedag - Rekenzwakke kinderen leren omgaan met metend rekenen en meetkunde |
26.01.2021 |
28-01-2021 - Webinar - Kennismaking met het logopedisch ouderbegeleidingsprogramma TAALMAATJES |
26.01.2021 |
Wat als uw cliënt dader, verdachte of slachtoffer is? - 23 maart, mixed class te Brugge |
22.01.2021 |
Het administratieve kluwen na overlijden, 22 maart, mixed class te Westerlo |
22.01.2021 |
Online Infobeurs Autisme op 13 maart 2021 |
22.01.2021 |
Vergroot je veerkracht (21OS005) |
19.01.2021 |
Optimaliseer je uurrooster en planning (functiecomplement), 22 juni (9u-17u) |
18.01.2021 |
Interactie en samenwerking tussen verschillende generaties (functiecomplement), 17 juni (9u-17u) |
18.01.2021 |
Complementariteit, de kracht van verschillen tussen medewerkers (functiecomplement), 20 mei, 9u-17u |
18.01.2021 |
Blijf in balans (functiecomplement), 11 mei, 9u-17u |
18.01.2021 |
Gastvrije zorg, train the trainer: 6 mei en 27 mei, 9u30-16u |
18.01.2021 |
Coachen door het stellen van de juiste vragen (functiecomplement), 4 mei en 18 mei, 13u-17u |
18.01.2021 |
Leiderschap, ontdek je eigen stijl; 28 april, 9u30-16u |
18.01.2021 |
Klantgericht denken en handelen en toch grenzen durven stellen * ONLINE, 27 april en 4 mei (9u-12u) |
18.01.2021 |
Intervisie woonzorgdecreet,22 april, 16 juni, 16 september, 25 november (9u30-16u) |
18.01.2021 |
Ontspoorde zorg of mis(be)handeling bij ouderen, 19 april (9u30-16u) |
18.01.2021 |
Gastvrije zorg, ontdek de sleutels, 15 april (9u30-16u) |
18.01.2021 |
Zelfroosteren do's and dont's, 1 april (9u-17u), functiecomplement |
18.01.2021 |
Basisopleiding functiecomplement: Een goede leider voor een sterk team, 1/4, 20/5, 17/6 (9u-17u) |
18.01.2021 |
Lean voor het team (functiecomplement), 23 maart, 9u-17u |
18.01.2021 |
Basisopleiding functiecomplement: Een goede leider voor een sterk team, 23/3, 11/5, 22/6 (9u-17u) |
18.01.2021 |