6/09/2022 - Omgaan met personen met psychiatrische kwetsbaarheid voor maatschappelijk werkers |
03.08.2022 |
29/09/2022 - Omgaan met verbale agressie |
03.08.2022 |
29/09/2022 - Massage bij mensen met kanker en zorgbehoevenden |
03.08.2022 |
29/09/2022 - Het administratieve kluwen na overlijden |
03.08.2022 |
29/09/2022 - Beroepsgeheim voor sociaal-agogische professionals |
03.08.2022 |
27/09/2022 - Clean desk voor betere prestaties |
03.08.2022 |
26/09/2022 - Zwangerschapsmassage |
03.08.2022 |
26/09/2022 - Succesvol coachen op de werkvloer |
03.08.2022 |
22/09/2022 - Omgaan met hooggevoelige/hoogsensitieve kinderen |
03.08.2022 |
22/09/2022 - Assertiviteit |
03.08.2022 |
21/09/2022 - Opleiding tot loopbaancoach |
03.08.2022 |
21/09/2022 - Training moeilijke gesprekken voeren (voor leidinggevenden) |
03.08.2022 |
20/09/2022 - Update asiel- en vreemdelingenrecht: wijzigingen op een rijtje |
03.08.2022 |
20/09/2022 - Omgaan met verbale agressie |
03.08.2022 |
20/09/2022 - Frans voor maatschappelijk werkers |
03.08.2022 |
20/09/2022 - Basis overheidsopdrachten in de zorg voor beginners |
03.08.2022 |
Fysieke lezing: Mensen met autisme motiveren |
01.08.2022 |
28/10/22 - overgang minderjarigen (PAB/MFC) naar meerderjarigenzorg (PVB) |
29.07.2022 |
14/11/22 - bewindvoering van een PVB-budgethouder - online |
29.07.2022 |
08/09/22 - Het ABC van het PAB - Kortrijk |
29.07.2022 |
13/09/2022 het ABC van het PVB - Turnhout |
29.07.2022 |
27 sep - Creatief communiceren met kinderen en jongeren - Gent |
27.07.2022 |
27 sep - Wij zorgen voor mensen, en wie zorgt er voor ons - Gent |
27.07.2022 |
26 sep - Zelfevaluatie op basis van EFQM 2020 - Gent |
27.07.2022 |
20 sep - DUPLO - Verdieping (v)echtscheiding - Gent |
27.07.2022 |
2 sep - Praktijkdag circulaire vragen stellen - Gent |
27.07.2022 |
31 januari, 14 en 28 februari, 14 en 28 maart, 18 april, 2 en 16 mei 2023 - Ethisch Referent | Ethiek op de werkvloer |
19.07.2022 |
Webinar 2 “Digitale inclusie voor personen met een beperking” |
15.07.2022 |
13/10, 27/10/2022 - Van veerkracht naar Bind-Kracht |
14.07.2022 |
22/11, 1/12, 13/12/2022 - Bind-Kracht basisvorming: krachtgerichte hulpverlening in dialoog |
14.07.2022 |
6 september 2022 - Webinar 2 “Digitale inclusie voor personen met eenbeperking” |
14.07.2022 |
14/10/2022 - Hedendaagse ontwikkelingspsychologische inzichten: opvoeding, hechting, emotieregulatie |
06.07.2022 |
14/10/2022 - Rekenzwakke kinderen leren omgaan met de rekenwereld tot 20 |
06.07.2022 |
14/10/2022 - De motorische ontwikkeling ondersteunen bij kinderen en jongeren met DCD |
06.07.2022 |
13/10/2022 - Het model en de methode ‘de draad’ en de aanpak van ontwikkelingsproblemen |
06.07.2022 |
10/10/2022 - Over- en onderprikkeling voorkomen in een klascontext: met een andere bril kijken naar alertheid, bewegingsgedrag en prikkels |
06.07.2022 |
07/10/2022 - Succesvol praten met een kind/jongere met autisme Praktisch aan de slag |
06.07.2022 |
06/10/2022 - Door het lint: wat te doen bij een meltdown: technieken bij heftige woede-uitbarstingen |
06.07.2022 |
04/10/2022 - Lezen en spellen met Taal in Blokjes - Een fonologische en evidence-based methode |
06.07.2022 |
04/10/2022 - Het oefenen van sociaal-emotionele vaardigheden in de klas (8-12 jaar) |
06.07.2022 |