ContactpersoonOngenaed Esthervormingen@febi-vivo.org 02 250 37 77 |
‘Aha, nu begrijp ik je.’ Een inleefdag rond helder spreken en luisteren met patiënten/cliënten - 7/12/2023


In de zorgverlening is er altijd contact, niet alleen verbaal maar even belangrijk is lichaamscontact en passende lichaamstaal bij een goed gesprek. Wij denken hierbij aan het samen actief zijn, oogcontact houden, een troostende streling of iemands hand vasthouden. Daarnaast zijn heldere afspraken en overleg binnen de zorg onontbeerlijk. Bij gesprekken met collega’s, teamleider, patiënten, cliënten en hun netwerk. Goed communiceren is daarom essentieel voor een goede zorgverlening.
Doelgroep:
Alle werknemers
Sectoren:
Diensten met bijdrage Aanvullend Sociaal Fonds van de non-profit (PC 337), Federale Gezondheidsdiensten, Gezinszorg,
Kinderopvang, Lokale Diensteneconomie, Maatwerkbedrijven - BWP, Maatwerkbedrijven - SWP, Opvoedings -en huisvestingssector,
Ouderenzorg, Revalidatiecentra, Socioculturele sector, Thuisverpleging, Vlaamse Welzijnssector, Ziekenhuizen
Opleider:
Mentor vzw
Locatie:
Kortrijk
Kostprijs:
Gratis
Meer info:
https://www.vivosocialprofit.org/opleidingen-open-aanbod/20300
Organisatie:
VIVO en FeBi