‘Aha, nu begrijp ik je.’ Een inleefdag rond helder spreken en luisteren met patiënten/cliënten - 7/12/2023

Printervriendelijke versiePDF version

In de zorgverlening is er altijd contact, niet alleen verbaal maar even belangrijk is lichaamscontact en passende lichaamstaal bij een goed gesprek. Wij denken hierbij aan het samen actief zijn, oogcontact houden, een troostende streling of iemands hand vasthouden. Daarnaast zijn heldere afspraken en overleg binnen de zorg onontbeerlijk. Bij gesprekken met collega’s, teamleider, patiënten, cliënten en hun netwerk. Goed communiceren is daarom essentieel voor een goede zorgverlening.

Doelgroep:
Alle werknemers

Sectoren:
Diensten met bijdrage Aanvullend Sociaal Fonds van de non-profit (PC 337), Federale Gezondheidsdiensten, Gezinszorg,
Kinderopvang, Lokale Diensteneconomie, Maatwerkbedrijven - BWP, Maatwerkbedrijven - SWP, Opvoedings -en huisvestingssector,
Ouderenzorg, Revalidatiecentra, Socioculturele sector, Thuisverpleging, Vlaamse Welzijnssector, Ziekenhuizen

Opleider:
Mentor vzw

Locatie:
Kortrijk

Kostprijs:
Gratis

Meer info:
https://www.vivosocialprofit.org/opleidingen-open-aanbod/20300

Organisatie:
VIVO en FeBi

Disclaimer

Vlaams Welzijnsverbond kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de inhoud van deze gepubliceerde info uit het werkveld. Bij vragen gelieve contact op te nemen met de contactpersoon die je hier in de linker kolom terug vindt.