Info uit het werkveld

12/10/2021 - Hulpverlening op een goede manier afsluiten 22.09.2020
29/04/2021 - Preventief omgaan met probleemgedrag in de klas en op school 22.09.2020
22/04/2021 - Basisworkshop Leespraat 22.09.2020
20/04/2021 - Voor altijd en nooit meer: rouw bij kinderen 22.09.2020
19/04/2021 - Klasprikkels en breinvriendelijk leren 22.09.2020
08/04/2021 - Sociale cognitie bij neurologische aandoeningen - Diagnostiek en behandeling 22.09.2020
29/03/2021 - Executieve functies en de rol van rust 22.09.2020
18/03/2021 - 19/03/2021 - Congres 'Traumasensitief (be)handelen met de ontwikkeling van het brein als leidraad' (2 DAGEN) 22.09.2020
11/12/2020 - Verdiepingsdag Excel 22.09.2020
08/12/2020- Online workshop - Oplossingsgericht werken bij autisme 22.09.2020
07/12/2020- Het 'draadverhaal' en leergedrag 22.09.2020
07/12/2020- Infant Mental Health. Wie het kleine niet eert... 22.09.2020
04/12/2020 -Beginnende en gevorderde leesmoeilijkheden remediëren op het niveau van de volledige lagere school 22.09.2020
04/12/2020- Terugkomdag PROMPT 22.09.2020
03/12/2020 - Insigt: diagnostisch proces onder de loep 22.09.2020
01/12/2020- Online themadag - Dyscalculie, een problematiek die blijft tellen 22.09.2020
30/11/2020- Morfosyntaxis: een creatieve verkenning in communicatief gerichte taaltherapie bij kinderen (taalleeftijd van 1;06 - 7 jaar) 22.09.2020
30/11/2020 - Online studiedag - (N)iemand naast mij… Over eenzaamheid bij personen met NAH 22.09.2020
30/11/2020 - Online workshop - Een andere kijk op gedrag bij ASS in de klas 22.09.2020
23/11/2020 - 24/11/2020 -Project ImPACT - Trainen van sociaal-communicatieve vaardigheden bij kinderen met een autismespectrumstoornis 22.09.2020
20/11/2020 - Terugkomdag zintuiglijke prikkelverwerking 22.09.2020
17/11/2020 - 11/12/2020 - 25/01/2021 -International Classification of Functioning, Disability & Health (ICF) Verdiepingsworkshop 22.09.2020
16/11/2020- Over- en onderprikkeling voorkomen in een klascontext 22.09.2020
13/11/2020 - Vroegtijdige interventies: begeleiding van peuters met autisme 22.09.2020
13/11/2020 - Online Studiedag - Traumasensitief (be)handelen met de ontwikkeling van het brein als leidraad 22.09.2020
12/11/2020 -20/11/2020 -Workshop Vervolmaking Excel 22.09.2020
05/11/2020- Luisterhulpmiddelen: indicatie, evaluatie en terugbetaling 22.09.2020
05/11/2020- Islamvisie op ontwikkelingsstoornissen 22.09.2020
05/11/2020- Aanpak van gamen en telefoongebruik bij kinderen en jongeren 22.09.2020
05/11/2020- Aanpak van moeilijk gedrag van kinderen met ADHD 22.09.2020
05/11/2020- Eet- en drinkproblemen in de logopedische praktijk 22.09.2020
05/11/2020 -Autisme in het gezin: aanpak van veelvoorkomende probleemgedragingen en dynamieken 22.09.2020
04/11/2020 -Webinar - Grafomotorische vaardigheden: teken je mee? 22.09.2020
04/11/2020 - Online studiedag - Hoor- spraak- en taalstimulatie volgens de principes van Auditory Verbal Therapy 22.09.2020
04/11/2020 - Diagnostiek bij kinderen met ontwikkelingsstoornissen uit gezinnen met een migratieachtergrond 22.09.2020
04/11/2020 - Beroepsgeheim, familierecht en GDPR 22.09.2020
03/11/2020 - Veranderd leven, veranderde krachten: Het krachtenmodel als handelingskader voor kwaliteit van leven bij volwassenen met NAH 22.09.2020
03/11/2020 - Online workshop - PROMPT 2: van techniek naar interventie 22.09.2020
03/11/2020 - Hoe coach ik kinderen en jongeren met faalangst naar meer zelfvertrouwen? 22.09.2020
03/11/2020 - Zindelijkheids- en slaapproblemen bij kinderen met autisme: een praktische aanpak 22.09.2020

Pagina's