13 september 2024 - Gentbrugge - Verbindende communicatie |
16.05.2024 |
27 september 2024 - Gentbrugge - Kernkwadranten |
16.05.2024 |
17 oktober 2024 - Studiedag samen duurzaam onderweg |
14.05.2024 |
13/6 Ontwerp als een pro met Canva (webinar) |
13.05.2024 |
6/6 webinar: 5 verbluffende AI-tools die je moet kennen |
13.05.2024 |
studievoormiddag dd. 13 juni 2024 ‘Speling: Over speelruimte en begrenzing in het werken met jongeren’. |
08.05.2024 |
13 juni 2024 Studievoormiddag: Speling: Over speelruimte en begrenzing in het werken met jongeren’ |
06.05.2024 |
23/05 Maak logo's, cartoons en afbeeldingen met AI (webinar) |
06.05.2024 |
GEZOCHT: Vrijwilligers voor de Opvoedingslijn |
06.05.2024 |
12/07/2024 - Selectief mutisme - Behandeling aan de hand van cognitieve gedragstherapie |
29.04.2024 |
11/07/2024 - Cognitieve communicatiestoornissen na rechterhemisfeerschade |
29.04.2024 |
10/07/2024 - Artificiële intelligentie voor logopedisten |
29.04.2024 |
08/07/2024 -De voor- en nadelen van pictogrammen bij autisme |
29.04.2024 |
05/07/2024 -OMFT-1 Basiscursus |
29.04.2024 |
04/07/2024 -Toolkit - Mijn draadjes 'doen zien' en 'zien doen' |
29.04.2024 |
04/07/2024 - Taalmaatjes: logopedische ouderbegeleiding bij kleuters |
29.04.2024 |
04/07/2024 -U zegt…? Broddelen! |
29.04.2024 |
03/07/2024 - Cognitieve communicatieklachten na long COVID |
29.04.2024 |
03/07/2024 - Assertiviteitstrainingen a.d.h.v. het PrOP-model |
29.04.2024 |
02/07/2024 -Puberteit bij jongeren met autisme met een normale begaafdheid |
29.04.2024 |
01/07/2024 - Intensieve bijscholingscyclus - Therapeutische begeleiding van kinderen met rekenmoeilijkheden |
29.04.2024 |
01/07/2024 - Autisme en zelfverwonding: welke rol spelen de zintuigen? |
29.04.2024 |
14/06/2024 - Hoe kunnen we mensen met autisme ondersteunen in het omgaan met emoties? |
29.04.2024 |
11/06/2024 - Morfosyntaxis: een creatieve verkenning in communicatief gerichte taaltherapie bij kinderen (taalleeftijd van 1;06 - 7 jaar) |
29.04.2024 |
6/6/24 - Cognitief begaafde leerlingen - Wat weten we en wat betekent dit voor diagnostiek en begeleiding? |
29.04.2024 |
ADHD – Wetenschap en Praktijk 2024 |
29.04.2024 |
16/05 Zo maak je een contentstrategie voor je sociale media (webinar) |
29.04.2024 |
Ethisch Referent | Ethiek op de werkvloer |
29.04.2024 |
04/06/2024: het ABC van het PAB |
11.04.2024 |
28/05/2024: PVB na jeugdhulp - ONLINE |
11.04.2024 |
21/05/2024: Mijn cliënt zet zijn PVB cash in, wat nu? ONLINE |
11.04.2024 |
14/5 - 28/5 - 4/6 - 13/6 Positief omgaan met diversiteit in je vrijwilligerswerking |
09.04.2024 |
14/6 - Groepsdynamica en je rol als leider - Gent |
09.04.2024 |
31/5 - webinar Werken met taaltools - Online |
09.04.2024 |
30/5 & 6/6 - Basis – Goed inschatten van emotionele ontwikkeling - Gent |
09.04.2024 |
28/5 - Een begeleidersstijl voor angstige kinderen en jongeren - Gent |
09.04.2024 |
27/5 & 3/6 - Emotioneel fit omgaan met stress en trauma in de jeugdzorg - Gent |
09.04.2024 |
23/5- Verslaggeving - Gent |
09.04.2024 |
16/5 - De moedige professional - Gent |
09.04.2024 |
21/06 Verstandelijke beperking en psychiatrische stoornissen |
09.04.2024 |